Home Despre noi Presa Proiecte Achizitii Contact English Romana

 

Totul la puterea ONG

Cursul Relatii Publice si Managementul Imaginii Organizatiilor –Componenta  Social Media ofera o privire de ansamblu a sferei relatiilor publice si a principalelor tehnici si instrumente utilizate in vederea elaborarii de  strategii si campanii de relatii publice. Odata cu dezvoltarea de noi metode pentru eficientizarea managementului imaginii organizatiilor la evenimente si campanii este necesara adaptarea rapida la aceste schimbari.

Cursul este structurat pe 3 parti: relatiile publice, imaginea organizatiilor si componenta social media, sesiuni de formare in cadrul carora se vor analiza diferentele intre strategiile folosite de branduri cunoscute pe plan national si international, de institutii publice si ONG-uri.

La inceputul cursului, accentul se va pune in primul rand pe definirea relatiilor publice din diferite perspective: a Asociatiei Internationale a Relatiilor Publice sau a celor mai cunoscuti autori din domeniu pentru identificarea trasaturilor activitatilor de relatii publice si a celor care lucreaza in domeniu. In al doilea rand, participantii vor invata cum sa identifice receptorii mesajelor lor pentru realizarea personalizata a acestora.

In comunicarea organizationala pot aparea diferite bariere in comunicare, de aceea stapanirea artei comunicarii si a gestionarii crizelor sunt alte aspecte pe care se va pune accentul in cadrul cursului. In plus, cateva sesiuni vor fi destinate realizarii de analize ale principalelor instrumente folosite in comunicarea organizationala si a canalale de realizare a lor: scrisoare, fax, invitatie, materiale promotionale, etc.

 Pe de alta parte, organizarea impecabila a unei conferinte de presa si redactarea unui comunicat de presa cu un mesaj clar si concis duce la cresterea vizibilitatii organizatorului. Astfel, participantii vor avea sansa de a redacta prezentari, de a identifica si de a-si insusi structura unei prezentari de succes care sa aiba impactul scontat in randul participantilor

In vederea unei bune organizari a principalelor activitati de relatii publice, participantii vor invata sa realizeze si sa planifice calendarul activitatilor, punand accent pe bugetul alocat diferitelor modalitati de promovare.

Activitatea de relatii publice presupune gestionarea perfecta a relatiei cu mass media si adresarea catre actori importanti: institutii, companii, ONG-uri.


Home Despre FDSC Presa Proiecte Achizitii Contact